Rensat min garderob.

Sitter här och lyssnar på Takida, känner mig så pepp på livet när jag hör de.
Totalt f*cking underbara.
Rensade ur min halva... eller typ den 3/4delen som är mitt.
Först och främst tog jag garderoben med allt linne i, såsom lakan, täcken och sånt trist.
Sorterade allt så det var i ordning, det blev jätte fint. Dock så fick jag inte riktigt som jag ville.. suck - fanns inte så mycket plats.
Sen blev jag på slänga humör, så nästan allt som jag inte använder skickade jag. Trosor, strumpor, linnen, t-shirtar, minst 5par byxor, tröjor. Ja allt!
Och ni som har kläder hos mig som är era, de ligger i en kartong. Hämta om ni vill ha det tillbaka.
Tror en tröja är Malins och någon är väl Emelies, sen vet jag inte mer (?)

Försökte ju sälja kläderna som jag inte ville ha längre, men försäljningen tog stopp så nu skickar jag iväg allting till Julia, Marcus kusin. (klicka för att komma dit)

Nästa rensning blir väl på skorna.. Det blir inte lika roligt och definitivt inte lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0