Nu blir det cold case.

Ååh, då fick man denna dag att gå också.
Har precis ätit en tunnbrödsrulle och kollat på simpsons, cold case börjar om två minuter så passar på att lägga in ett inlägg.
Har haft disken idag, så jobbade 8-16.45, imorgon jobbar jag 7-13.30.
Har gröten, sen blir dt väl lite varor och sånt, kan jag tänka mig.
Ni som läser bloggen vet ju vart jag jobbar så behöver väl inte förklara det än en gång?
Men antar att en del inte läste svenska i skolan?
Eller inte klarade det..

Nej, nu ska jag äta en påse chips framför tv'n.
Juste, fick en fråga hur jag lyckas hålla min vackra kropp.
Ja - säg det. En påse chips om dagen gör mig glad, så länge jag rör på mig så fastnar det inte på kroppen.
Det är allt jag kan säga :P
Använder inga preparat eller bantar, men har ändå gått ner ett kilo, så ligger nu på 53 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0