Lite mycket i ett inlägg.

Har haft fullt upp i tankarna och jobbat varje dag.
Därför jag inte hunnit blogga.

Idag ska vi kanske åka och hälsa på Kaj, beror på om han kommer hem i helgen eller inte.
Han opererades igår så nu sitter han ihop igen, skönt det.
Har varit så orolig.

Sen ska jag kanske ut till stallet och rida lite medans det är ljust, men ska nog duscha först.. ifall vi åker till kaj.
För annars måste jag till stallet, hem - duscha, in till stan igen - luncha och sen åka till Sthlm. Känns lite väl onödigt, eller hur? Så de får bli så.

Väntar på posten också.. suck, gillar inte att de ska komma så sent. Förrut som de liksom klockan nio på morgonen. Ska designa mina naglar och lägga på lite fransk manikyr isåfall. Åker ju till Norrköping i helgen, ska äta lite och bara mysa. Så skönt, längtar verkligen.

Oj, nu blev det mycket. Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0