Levererar från Norrköping.

Precis, här är det jag shoppade igår, dock så hann jag inte kolla bikbok.
Ångrar det extremt idag.



Body från gina - 49.-
Strumpbyxor, vita och grå, Gina - 29.-/styck
Brunt skärp från Gina - 29.-
Trosor, New Yorker - 25.-
 Skärp, New Yorker - 49.-



Skepparkavaj i ren ull, H&M - 150.-

Fattar ni hur lite kläder detta är för mig?
Ingenting som jag kan använda direkt, nu på en gång liksom.
Hade presentkort på Gina, därför jag handlade så mycket onödigt därifrån.
Dessutom var det billigare än i Nyk? Konstigt.
H&M levererade knappt, det var så sjukt lite grejer!
Hittade denna kavaj, dock i mörkblått, lite mörkare än på bilden.
Satt perfekt, så den slog jag till på.
Tänkte köpa ett par tofflor.. men någonting hindrade mig.

Dessutom sa jag nej till typ 3 par skor! Kan ni tänka er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0