Hur svårt kan det vara?

La upp en annons, som blev lite fel på tradera.
Skrev i beskrivningen "Säljs ej under 400". Och vad gör folk? Budar typ 1 - 150 kronor.
Och då tror de att jag ska sälja det, så himla tråkigt att de inte bara kan läsa.
Sen försöker de anklaga mig att det är jag som gjort fel, när jag (så fort budit stigit) har kontaktat högste budgivare att det blivit fel i annonsen, och att skorna säljs bara om priset går över 400.
Jag kontaktade tradera som bad mig ta kontakt med högste budgivare, som i sin tur skulle ta kontakt med tradera så att annonsen kunde raderas.
Men ingen gjorde någonting, är så sjukt trött på att folk inte kan läsa.
Och nu är allt mitt fel, bara för att de bara klickar.
Jag hatar folk som klickar utan att läsa ett skit, så irriterande.

Det var allt från mig just nu.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

SV: Hon är halvblod/varmblod :)

2011-01-08 @ 22:59:23
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0