En dag jag minns.

Vaknat utvilad och pigg idag, känns skönt.
Vet att jag drömde marddrömmar vid sex kanske? Men älsklingen höll om mig så jag somnade om.
Så underbart att få dela sitt liv med någon man älskar. Och som är ens allra bästa vän.
Det är nästan för bra för att vara sant.
Jag är glad att jag fann honom till slut, efter mycket letande på internet, haha.

Vi träffade hemma hos Jimmy, jag var med Malin då och vi tänkte bara dra dit och parta lite.
Och då såg jag honom, damn vad snygg han var!
Jimmy skulle iväg så vi drog iväg med bilen.
Alex, jag, Malin, Marcus och Robert.
Å han satte sig imellan oss, och sen gick allt av bara farten.
Minns att jag och Malin gick och kissade, då pratade vi om att jag inte skulle göra så mycket ifall han kysste mig.
Jag minns det så väl.
På natten frågade jag Alex om Marcus nummer, men jag fick det inte.
Så jag satte Malin vid datorn så hon fick leta upp honom. Men utan resultat.
Sen var det dags att sova, vi skulle till Ikea dagen efter.

Dagen efter, det var nog den 14 december 2010 tror jag, då fick jag äntligen hans nummer.
Och jag skrev direkt "När får jag gifta mig med bilen?"
(Vi kom in på imprezor, och jag berättade att det är min absoluta favorit. Sen berättade han att han hade en. Så vi åkte och hämtade den, jag blev så kär!)
Sen inget mer, han förstod direkt vem det var och svarade "Gift dig med ägaren, bilen ingår"
Redan då var jag såld. Det var kört, jag var så fast i honom.
Jag ångrar inte en sekund att jag valde honom.
Jag älskar min Marcus.
Föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0