Ellos är SKIT.

Fan så j*vla förbannad jag blir på internetsidor alltså!
USCH!
Jag klickade in två grejer i min kundvagn, så hängde sig hela sidan.
Sen när jag kom tillbaka var ingenting kvar.
så fort in och försöka hitta allting, nej då var den ena varan slut.
Var en fin tunika för 20.- eller vad den nu kostade och när jag kollade fanns den i stl 34,36,38,40, och eftersom jag tog en 34, och den fanns kvar i 34 så måste det funnits flera, men nej då. Likförbannat var den helt j*vla slut när jag börja leta.
Så nu är jag inte ett dugg sugen på att handla därifrån, tyckre att det ska sparas i kundvagnen i typ några timmar iallafall, inte så fort det hänger sig. Deras skit hemsida hänger sig ju så fort man ska byta plagg eller liknande.
Fan, så förbannad jag är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0