Dag ett på år 2011.

Idag är det den första dagen på nya året.
så vad har hänt? Ja - ingenting.. typ.
Har varit hos Ola och Helene och ätit, sen fixat lite med hårddisken.
Sen bara slappat, de ringde från jobbet och sa att jag glömt undertecknat min lönelapp, ganska osmart av mig.
Haha! Så ska göra det imorgon, då blir det att fixa bilen inför besiktningen, kanske Sthlm och köpa en lur åt hjärtat. Och kanske, kanske Ikea. Alla vet hur mycket jag älskar Ikea.
Måste köpa ett nytt vardagsrumsbord och en tv bänk.

Nu ska jag göra varma mackor med svamp, mums!

Edit: Juste, jag har sovit i två timmar på den nya mattan, gosigt!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

SV: Jaha okej men det är väl hon som hade henne nu i somras innan mig? :)

2011-01-01 @ 22:32:27
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0