Dag 7.

Min bästa vän.

Oj, jag har haft så många under årens lopp.

Joline, Lisa, Therese, Theresia, Namvan, Samboo, Malan, Malin, Kajsa, Carrow, Danielle.
Kommer faktiskt inte ihåg flera, just nu.

Men den jag har nu, är såklart min älskling, min Marcus. Det tycker jag är en självklarthet när man är tillsammans, det ska verkligen vara ens bästa vän.




Här smakade han en oliv, det förklarar väl hans ansiktsuttryck?
Dessutom HATAR han att vara med på bild, lite synd.




Sen får jag ju inte glömma King, han är ju min prins!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu glömde du Nova =p hon anser att du är en av hennes bästa vänner iallafall ;) "MIN tillan, min faster"

2011-01-25 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0