Dag 3.

Som jag skrev i första inlägget, jag har en mamma som heter Catarina, kalls för Tina.
Hon fyllde 50 förra året i November.
Sen har jag min plastpappa, han heter Kaj, mamma och Kaj bor i en villa med en hund, han heter Texas.
Mamma och kaj är förlovade och har inga egna barn, förutom mig och min bror.
Jag älskar dem mer än allt annat på jorden.

Sen har jag min riktiga pappa, jag vet helt ärligt talat inte hur gammal han är.
Vet att han fyller den 9onde januari, samma dag som Shakira, just därför.
Vi hade kontakt tills det jag flyttade till mamma, när jag var ungefär 13-14.
Då tappade vi kontakten, hur mycket jag än försöker få tillbaka den så ignorerar han mig.
Han säger inte grattis, träffar inte sina barnbarn och önskar en inte god jul.
För mig är han ingen, ingen alls.
Egentligen så älskar jag honom också, men min hjärna säger att jag inte kan, fast hjärtat verkligen vill.
Jag är besviken, det är allt jag kan säga.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

SV: Jaha häftigt! :)

2011-01-21 @ 21:46:31
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0