Dag 2.

Min första kärlek.
Han hette Nicklas Lindquist, vi gick i samma klass.
Vi var tillsammans i sammanlagt 1 år och 10 månader, vi kan inte prata idag.
Vi blir bara osams, om precis allt.

Vi var verkligen bra tillsammans, vi var allt jag önskade mig DÅ.
Tills 1½ år, då var han otrogen med sin systers kompis.
Efter det med sin polares lillasyster.
Men jag tog tillbaka honom och han mig.
Men vi blev aldrig riktigt sams igen, vi klarade fyra månader, det tog alltid slut i slutet på varje månad och vi blev tillsammans i början på varje igen. Till slut orkade vi inte mer.
Så vi har ingen kontakt alls idag, det är nog lika bra.
För jag vill inte riktigt veta av honom, eller ärligt talat.. så bryr jag mig inte.


Kommentarer
Postat av: lie

sv, haha ja det tyckte jag med. sen om det är sant eller inte är väl vilket som.

2011-01-20 @ 13:06:04
URL: http://lievoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0