Dag 13.

Saker jag stör mig på.

Hjälp! Det är en del faktiskt.
Jag stör mig ofta på folk som kräver för mycket uppmärksamhet, som ljuger och tror att de är bättre än andra.
På folk som skaffar barn, fast de inte har ekonomi eller en bostad.
Som inte har en aning om vem pappan är, jag tycker det är egoistiskt (Nu finns det vissa fall som gör att man inte kan välja något annat, så jag säger inte att man inte kan göra det själv)
Det här är mina åsikter om det.
Jag tycker det är fel att söka sig till alkohol och droger, och sedan dra ner andra i skiten.
Speciellt sina barn.
Jag stör mig även på att Sverige är ett skitland som inte har dödstraff, jag tycker att VISSA borde få det.
Det borde vara hårdare här.
Du får tex. våldta, misshandla, mörda och vara en pedofil och antasta både djur och barn.
Och det är helt okey här.
De får börja ett nytt liv, gömda. Jag har både hört och sett så mycket av det.
Så nej, det är så fel och det stör mig.

Att det finns folk som skyddar svinen, sett idioterna på ett fängelse med de "normala" som kanske mördat, narkotikainehav etc. Så de får det dem förtjänar.

I USA sätter de skyltar utanför pedofilers hus, så alla vet vad dem gjort, det tycker jag är rätt. Inte mer än rätt.
Sådana människor ska straffas, rejält.

Men någonting som jag tycker är lika hemskt, är att djuren lever ett helvete, många, för många.
Och ingen bryr sig.
"De är ju bara djur"
I mina ögon är det liv. Ska man rädda människor ska man även rädda djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0