Avundsjuka.

Jag är trött på att bli avundsjuk på mina barndomsvänner.
Bara för att jag känner att de har växt om mig, för mig ska de alltid vara små, så små så att jag kan komma och leka med dem. Men det är dem inte, de har körkort, en egen lägenhet, familj och är lyckliga.
Jag är lycklig, men jag önskade att vi bodde någon annanstans, där jag kunde ha king nära mig.
Jag har ingen aning om varför jag blir ledsen och nere när jag ser dem.
Kanske för att vi växt ifrån varandra, det kanske är så simpelt.

Jag vet inte, men jag kan inte säga annat än att jag har allt som man vill ha.
Dock inte fast jobb, barn och ett hus på landet. Och körkort förstås.
Haha, nu blev det en del saker jag inte hade ändå.
Menmen, jag har de jag älskar nära mig.
Det betyder allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0