Ont i armen.

Det har varit världens tygnsta dag idag, men jag grejade det. Helt otroligt, massor att ha i hjärnan samtidigt, helt sjukt. Och ont i armbågen har jag också, kan inte ens komma ihåg vilken dag det är, hur sjukt är inte det?
Imorgon är vi sju sjuka i köket, fattar ni hur många gånger jag behöver kopiera mig själv för att det ska bli som vanligt?

Skulle varit på Ramdalen idag, men fick åka till Peterslund istället. Imorgon skulle jag kombinera köket och Ramdalen, men är bara på Ramdalen, för att en ordinarie VABbar.
Får se hur det går, har frukost för första gången där och jag har ingen aning om vad som ska ut och inte, men jag får väl köra på, gissa mig fram.
Erbjöd mig att jobba julen och nu på onsdag, på min lediga dag. Och det tog de tacksamt emot, fick jobba 8 timmar på julafton, men det gör mig ingenting, det är fina pengar. Känns skönt att inte behöva leva på 10,000 i månaden när man slitet röven av sig, känns skönt att vara tillbaka.

Fick kanske jobba på onsdagen också, beror på om hon ska fortsätta VABba, isåfall kommer jag jobba 9 dagar sammanhängande, tufft. Men det fixar jag, vet att jag behövs och att jag gör ett bra jobb, väldigt skön känsla.

Tror att städningen pajade min armbåge, det gör så j*vla ont!
No mas!


Ignorera att jag ser ut som en mongo-kykling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0