Mot stan.

Surfade precis in på lanstrafiken.se, som man alltid gjort.
Nu kom jag till en ful sida om trafik i mälardalen, say whaay! Samma sida men då fult det är, jag fattar ingenting!
Och jag vet inte hur jag ska lägga upp min dg, sånt suger.
Skulle ju cykla till netto, men när jag kollade ut så ser det så kallt ut, så nu vet jag inte hurjag ska göra.

Dessutom är jag flottig i håret, men hinner inte tvätta det och så hinner det inte torka heller.
Nej, nu ska jag ta arslet ur vagnen och cykla till Netto, köpa det jag ska ha - cykla hem, sedan åka till stan.
Så får det bli, orkar inte fladdra flera dagar, jobbar imorgon + helgen. Sen är jag ledig igen tror jag.
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0