Hemma nu.

Var inte så länge sedan jag kom hem, men har redan hunnit slänga in tvätt i maskinen och städat hela lägenheten, inte så noga. Men ändå.
Blev inring på fredagen, så får bara en dags vila igen, man blir verkligen trött av sådant :(
Hade tänkt att åka och handla julklappar imorgon också, men jag vet verkligen inte vad jag ska ge Marcus, och han vet inte vad han vill ha heller.
Som jag skrev tidigare så fick ju jag en fatboy.

Idag ska vi åka och kolla ytterligare på våran lägenhet, ska kolla om det är något som vi vill ha som hon ska göra sig av med. Och innan dess vill jag hinna åka till Netto, fanns något som jag ville ha där men minns inte vad det var? Kanske var ett par thermoleggings eller något, alltid bra att ha.
Brukar inte bry mig om vart jag köper slit och släng grejerna, det är inte så noga.

Nu piper diskmaskinen också, så jag ska väl plocka ut den, springa ner i tvättstugan och torka all tvätt och sedan hoppa in i duschen. Ikväll blir det nog någon snabb mat, fort skare gå. Har en känsla av att vi kommer att bli kvar där ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0