Fatboy!

Fick min julklapp av hjärtat igår, visserligen betalade jag den själv, haha! Men han skulle ge mig pengar för den senare.
Blev en svart fatboy, så sjukt mysig. Låg i den hela kvällen igår. Sen fick vi hem våran Newport filt, riktigt skön, men det kanske den borde vara när den kostar 600.-?
Har jobbat dubbelt nu i två dagar, känns tugnt när man måste fladdra imellan, men jag gör det ändå :)
Det är kul också, först har jag varit i köket, sen har jag cyklat tner till Ramdalen och varit mattant.

Imorgon ska jag ut till Peterslund och vara mattant, blir julbord så det blir nog mycket pill. Gott som tusan ;)
Sen på kvällen så ska vi åka och kolla in våran nya lägenhet lite, och träffa tjejen som säljer den.
Var en kille här igår och kollade på våran och han skulle ta den i februari, så vi slipper dubbla hyror. Awsome!
Hjärtat jobbar över, ska göra det hela helgen. Var någon dyr grej som hade gått sönder, trist :(

Lite bilder från lägenheten.



Detta är alltså säljarens inredning, inte våran :P


Ååå, det ska bli så himla kul! Ska snart börja packa, väntar bara på att julen ska gå. Sen är det dax, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0