S-O-A

Har som vanligt haft fullt upp med livet och inte haft tid att sitta här, de få gångerna jag suttit här är för att kolla banken och svara på några kommentarer på facebook, annars så har jag mest legat och kollat på SOA, en sjukt bra serie som jag börjar kolla på, sons of anarchy, handlar om ett motorcykel gäng i usa, som gör ja.. bra saker, Kolla in det om ni är itnresserade, jag ångrar mig inte kan jag ju säga.
Säsong 3 släpps nu i september, om man inte laddar ner, då är det fyran som är ute.
Sverige som är efter som vanligt.

Vill att säsong 3 avv Glee ska starta också, ååå. Massa bra!

Har haft en kaosdag på jobbet idag, var en vattenläcka som gick vid tre inatt så hela nuköping och oxelösund har varit utan vatten.
Tacka gudarna för att det inte var soppa idag, jag hade pytten och klarade det galant - tyckte jag :)
Disken hade problem då maskinen vägrade att öppna sig, som tur va har vi en maskin till, en "fin disk" som vi kallar det.
Så det var "bara" att flytta över allt dit, stackars Mathilda som blev helt panikslagen.
Det blir man i sådana situationer, men man vet att man får hjälp när det blir så.
Hon hann klart i tid iallafall, det är bra.

Sen fick jag rätta till massa skit efter igår, tänker inte ens dra upp det.
blir bara irriterad på människor som inte kan kommunisera eller visa respekt, sådant vill jag spy på.
Det finns få saker som jag verkligen hatar.
Folk som står stilla och glor, när man stressar.
Folk som tar saker för givet.
Alltför barnsliga människor, som är äldre än mig - men beter sig sämre.

Usch, denna blogg har nästan blivit som en klagomur för mig, något som jag kan spotta lite på.
Kanske ska skriva om något kul snart?

Tips?


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Nu tycker jag att du är liiite dålig på att uppdatera!! :P PUSS <3

2011-08-16 @ 17:08:08
URL: http://johannamittlivminvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0