En traumatisk upplevelse.

Häromdagen skulle jag vara duktig och fota en hylla som står på balkongen, för vi tänkte sälja den då den inte passade i vårat badrum.
Men till min skräck så satt den en äcklig insekt, som för övrigt var skitstor där.
Aldrig sett ett sådant as förut, min första tanke var såklart vårtbitare. Men jag har aldrig sett en så mörk och med så grova antenner.

Fort som attan så sprang jag in och hämtade kameran, i all stress hann jag givetvis stänga balkongdörren, phu.
Öppna lite grann så objektivet kom igenom och klick. Samtidigt som jag klickade vände han sig emot mig, hjälp!
Jag sprang och hämtade Marcus golfklubba och skulle peta bort den, utan att behöva nudda den.

Helt plötsligt stirrar han på mig och startar sina turbovingar, jag hade ju ingen aning om hur den bar sig åt att ta sig fram, hoppade den? Kröp? Flög? Klättrade?
Sen så började han att flyga, jag stängde dörren och han störtade plötsligt mot våran ruta.
Hjälp, hoppas att den inte är kvar.



Det kliar överallt när jag ser denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0