Update gällande mitt hår.

Som sagt, jag var så himla ledsen när jag skrev.
Jag har blivit grönhårig, mot min egen vilja. Men har fått hjälp via facebook, så nu har jag köpt en gyllenblond färg, med röda toner. Vilket ska dämpa det gröna, hoppas jag. Så är det en mycket ljusare färg så jag hoppas att det kan få bort lite av det här mörka, tycker inte alls om att vara mörk.
Blä.
By the way så hämtade jag ut ett paket idag, visar senare vad det var.
Kom ifrån HorZe iallafall, nej. Nu måste jag betala räkningen för det.

Sen blir det sängen och fixa lite, ska upp imorgon och jobba igen. Sen är jag ledig söndag, på måndag är det jobb igen. Hoppas vekrligen att jag hinner färga håret imorgon efter jobbet.
Ser fram emot ett bra resultat, hoppas det blir fint. *hoppas hoppas*

Vågar inte direkt ladda upp en bild på mig just nu, ser verklgien hemsk ut.
Har föresten färgat håret en gång till efter insidenten, samma färg, på annat vis. Nu är jag lite mörkare, lite grå och grön. Himla snyggt.. Not..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0