Två kilo för mycket.

Filmen var kanon igår, dock lite sorglig. Så jag och svärmor satt och grinade i typ en kvart.
Men annars så rekomenderar jag den verkligen.

Efter bion så åkte vi och köpte pizza, utan att tänka mig för. Jag var ju inte ens hungrig, onödigt.
Så idag kan jag äta både matlåda och tre fjärdedelar utav min pizza, suck..
Har lite ångest över att jag gått upp i vikt, men jag hoppas på att det är muskler.
Först vare 2 kg över min "vanliga", sen gick jag ner ett - tur det. Och nu, eller ja. Häromdagen vägde jag 1kg över.
Bäst att jag springer och väger mig på en gång.
USCH, 54,8.
Och så kan jag ju räkna bort näätan ett kilo, eftersom jag har kläder och filt på mig.
Då är det ett kilo över min vanliga. (Brukar pendla mellan 52-53 kg)
Men känner att jag fått såkallade kärlekshandtag, ångest.

Jag måste ut och springa sen, ska pröva marcus skor om de passar.
Nu vill jag bara skära bort allting, hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0