Nu vare dags igen.

Funderar på att lösenordsskydda upp bloggen snart, känns så tomt när det är så få människor som läser liksom, haha!
Tänkte visa er mina nya skor som jag köpte nyss, eller ganska nygligen. Berättade väl att jag handlade?
Sen vad jag hos tandläkaren i Torsdags, först undersökning, efter det blev det tandhygenisten, stavas?
Så nu borstar jag flitig + fluxar morgon och kväll, sen får jag se när jag tänker kosta på mig själv en blekning, dyrt som attan tror jag.

Iallafall så blev jag ju kvar på stan en vända då när jag var hos tandis, eftersom jag var på undersökning halv 9 och sen hade de fått ett återbud vid 11 så då fick jag dyka in igen, Så jag gick och käkade på princess under tiden och sedan fördrev jag tiden med lite shopping. Visar det också såklart. Sen vet jag inte om jag handlat något mer sedan sist? Jo juste, lite annat smått och gott från tradera, hihi.
Visar det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0