Shoppingsumering.

Även om det var länge sen jag köpte det så tänkte jag visa upp det.


Här är de fina stövlarna, blev för smala i vaden, buhu!
Var nämligen extra smala vader, funkade super utan byxor men med ridbyxorna så gick de precis att stänga men spände rätt mycket :(



Fyra dataspel, från V.
theme hospital, spelade det när jag var liten och har letat som en idiot efter det då jag tappat bort mitt.
Hittade det för 1 .- på tradera.
Sen är det tre häst & ponny spel, som de flesta vet ÄLSKAR jag hästdataspel, så köpte 3 för 149.-
Sen en top från Victoria secret.


F.V
Flux, body spalsh vanilj. Två linnen (det tredje har jag på mig)
Ett blå randigt, ett svart randigt och ett vitt med glitter pluttar på, ett brunt skärp och två jeans leggings.



Från bloppisar, ingen av dem passade mig, trist :/



Hellokitty sockor, trepack. De andra paren är i tvätten och en fin bh.


Det var nog allt.. för denna gång? Nej jäklar, jag glömde skorna.
Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0