Lite shopping på stan.

Kom precis hem, har varit på stan och myst i solen med Emelie.
Fick skynda mig efter att jag klätt på mig, köpte lite chinchilla sand, extremt fin sand.
19 kr/kg, ren och fin. Ska ha det i påskriser så det kan stå upp.

Sen tänkte vi dra till färgelägret då Birgers inte startat upp sin mjukglassmaskin ännu, men självklart så hade inte ens de mjukglass. Då gick vi till Ica, men de skulle få sin maskin imorgon, så någon gång i veckan kommer den att sättas igång. Suck.

Fick bli en daimstrut istället, gick till Netto sen och köpte lite grejer, haha.
Ni vet ju att jag samlar på ödlor. Alltså doftödlor.
Har ju en grön, röd och en gul sedan tidigare.
Köpte nu en blå, rosa och en lila.
De förstnämnda köpte jag på Mique och kostade 25.-/st och de sistnämnda 12.-/st, snacka om skillnad!
Samma märke och allting, den gröna stank skit, så den har suttit på balkongen i typ 3 veckor.
Får visa er bild senare, tanken är att de ska "krypa" från golvet bredvid toaletten och uppåt, men tror inte att det finns i flera färger? Har ni sett några?


Såhär såg ju den röda ut, så vet ni på ett ungefär. Visar er alla senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0