Lite hår igen.

Oj, vad snyggt mitt hår var på bilden, WTF!
Så såg det INTE ut i verkligheten, såg hemskt ut. Nu har jag kört i en gyllenblond färg.
Med röda toner, det tog bort det gröna - woho. Men, det finns alltså ett men..
Nu är jag grå nedtill och brun upptill. Men nu måste jag vänta ett tag med färgningen, är inte så snällt mot håret annars. Har blivit färgat 3 ggr i rad nu, så nej. Nu får det vara bra ett tag.
Tar snäppet ljusare nästa gång, så det blir lite försiktigt.

Har även gått upp till 55 kg, känns sådär. Men tror det mesta är muskler faktiskt.
Eftersom det är många tunga lyft på jobbet, jag rör mig massor och jag cyklar varje dag, tugnt och snabbt.
Måste ju få ut någonting ut av det, juste. Jag köpte ett par Dieselbrallor igen, i stl 25. i love it!
En stl mindre än vad jag hade förut, och två om man räknar på Cheap monday'sen.

Nu måste jag moffa pizza, bara för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0