Kom och buda på tradera.

Efter ruschen på tradera, sålde en hel del faktiskt.
Dock så var det svårt att ta alla samtidigt, packa, posta, inbetalningar.
Vem som har vad osv, tur att jag är en ganska organiserad människa.
Nu är det bara fyra personer som ska betala, dock så skulle betalningarna vara inne idag.
Men har fått tag i tre av dem så vi har löst det.
Dock så väntar jag på ett par byxor av en tjej som förmodligen blåst mig, men väntar tills i slutet utav veckan och sedan anmäler jag saken. Trist att sådana människor ska få fortsätta sälja.
Men det var inte det jag skulle säga, utan jag tänkte berätta att jag säljer en superfin bikiniöverdel.
Så är du sugen? Gå in och buda :)


(Klicka på bilden så kommer ni till annonsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0