Fåfänga.

Vi alla drabbas utav fåfänga ibland, och nu har jag skrivit upp allt som jag vill ändra och faktiskt kan ändra.
Så bara att sätta igång att spara.

♥ Fettknölar, har två pytte i bakhuvudet - 8.000 .-
♥ Bröstförstoring - 41.000 .-
♥ Näsa - 37.000 .-
♥ Fettsugning, insida lår - 19.000 .-

105.000.-
Detta är cirka priser och skiljer självklart från klinik till klinik.
Sen är det ju självklart lite småfix, som mina öronspetsar och ögonbryns lyft.
Men det sistnämnda tror jag funkar med restylande, botox. Så funderar lite, då kan man ju pröva innan liksom.
Drabbas aldrig ni utav det?


Kommentarer
Postat av: olivia

sv: skicka bilden till min mail.

2011-04-11 @ 19:40:56
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0