"Det andra"

Den köpte jag en väska, ser också helt hemsk ut på bilderna.
Men tyckte att det kan ju vara bra att ha en liten större väska. Typ när man ska träna, hem till någon och göra sig i ordning. Bära ölen i någonting?
Då var den helt perfekt, hade dock hoppats på att få en lång rem med, så man kunde ha den på axeln. Hade för mig att det stod, menmen spelar roll.
69.- på Nelly, hittar den inte så jag kanske tog den sista?

 
Bildne gör den oviss, visst den är inte så vacker annars, men den funkar.
Stor och ganska rymlig. 



Tada!



En bikini från Louis Vuitton, dock var den för liten i trosan, buhu!
Köpte den på tradera, äkta. Så jag lär ju få igen pengarna om jag säljer den.
Det skulle vara stl M, men eller hur!
Medium i överdelen kanske, för den satt som en smäck, lite stor i banden bara. Men trosan, den gick precis över asscracken och precis över "muff" kanten, om ni fattar vad jag menar? Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0