Dåligt samvete.

Usch, ni ska bara förstå hur dåligt samvete jag har just nu!
Skrev till jobbet häromdagen att jag inte kunde jobba den 13-14 maj, så fick jag till svars att de verkligen behövde mig och jag som verkligen inte kan. Känner mig som världens sämsta människa, hade det här varit för något år sedan så hade jag struntat i det, alltså att andra fick problem.
Men nu känner jag hur ont det gör i kroppen och jag mår illa, jag bryr mig verkligen om mina kollegor, vissa av dem iallafall - de som bryr sig om mig, om man säger så.
Men mailade tillbaka och sa att jag struntar i att åka bort den 14onde, så får de mig iallafall en dag. Om jag nu skulle behövas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0