Aptrött.

Börjar åtta idag, skulle vaknat halv sju. Men jag vaknade gärna halv SEX! Fattar ni?
Var aptrött men gjorde mig klar iallafall, så undrade jag varför klockan inte larmade.. Nej, för att klockan var halv sex.. Så jag gick och la mig igen, jätte pigg förstås.
Men somnade en kvart, tjugominuter iallfall. Men nu måste jag borsta gaddarna och fluxa lite.
Gör alltid det kvar över sju, om jag börjar åtta vill säga.
Nu har jag två minuter på mig att fixa det, måste rusa.
Hörs efter jobbet, puss.


Kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: tror itne de blir skitigt, tror bara att du behöver kamma håret eftersom det kanske samlats i "stripor" för att de blåst :)

2011-04-25 @ 18:36:43
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0