Vindruvor och Sommaren med göran.

Har precis tagit på mig Kajs super stora stickade tröja, varså jävla kallt här.
Har hämtat posten, varit ute med hunden och lunchat honom.
Nu blir det vindruvor och sommaren med göran, försökte även ta en ful cambild, men kände mig inte speciellt vacker idag.
Dessutom gör en del kameror en mindre snygg, harni varit med om det? Kan vara att de är inställda på för mycket skärpa, då ser man ofta konstig ut.
Tänkte precis berömma Texas över att han varit duktig, så skällde han. Nu får han ligga och skämmas i hallen.

Hah, har ett jätte gulligt kort på våran katt också, jag försökte spela Nord förut, men det funkade inte på den här datorn, så passade på att ta ett kort på Sir'n, uttalas Sören, han låg verkligen över hela tangentbordet, var ivägen totalt. Tröck på knappar och skulle gulla i ansiktet på en, inte lätt att vara sur på en sån liten ful katt :)

Snart vaknar mamma också, tror det kan bli runt 3-4, hoppas på tre.
Så man får lite saker gjort idag, skulle vara skönt.
Har mailat om typ tre stallplatser, ska besöka ett idag, ett fick jag veta att det var upptaget.
Så jag har två stall kvar, inkl. det jag ska åka på idag.

Nu kom mamma, men hon insåg att hon sovit för lite, så hon ska gå och lägga sig igen.

Juste, för er som spelar Nord, jag har gjort ett Facebook konto om det.
Snyggtillan Nord heter jag där.
Så ni inte behöver adda mitt privata, det vill jag gärna att det ska förbli privat.
Så nu kan vi göra ett stort team :)

Kommentarer
Postat av: olivia - fotoblogg

sv: ja, jag ska försöka men ahh.. :/

2010-09-03 @ 10:36:05
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0