Vann en ny budgivning!

Hiih, impulsbudade precis hem ett halsband från Tradera, kostade mig tretton kronor, med frakt och allting.
Det var ett kap, iallafall för att vara så fint, tycker jag.
Ni får se senare när det kommer till mig :)

Juste, det var ju krångel med våra banker, hon mer parfymen och min.
Men nu hade hon fått pengarna och nu ligger den på lådan, jippey!
Sen den andra tjejen som jag väntat på mina grejer sen i vintras, paketet kom bort.. tydligen, vi har haft massor med kontakt efter det och pratat med massa olika nissar som skulle hjälpa oss, det är liksom ett värde på typ 350 .-
Och för en arbetslös är det rätt mycket pengar, dessutom var en utav grejerna min födelsedagspresent från Marcus.
Känns så jävla trist när saker inte blir som det ska.
Och nu skiter hon i att svara, känns ju bara så typiskt.

Får hoppas att mina nya grejer kan trösta mig lite iallafall.


Kommentarer
Postat av: Linnea♥

SV: Hihi, vad gör du då :D ?

2010-09-22 @ 13:49:20
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: kajsa

sök jobb då. men hemtjänsten kanske inte är nått för dig? hör av dig om du är intresserad. och jag gör inte det här för att smöra för dig utan för att du kanske har möjlighet till ett jobb. visserligen vikariat men du tjänar mellan 8-10 tusen i månaden. som sagt hör av dig snarast. mvh/K

2010-09-22 @ 14:28:46
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0