Vad gör man?

Idag vaknade jag gärna klockan halv åtta.. Idiot drömmar säger jag bara, fanns bara en sak att göra.
Gå till tvättstugan och kolla tvättid och sätta sig och spela.
Och kanske shoppa, hihi.

Om ungefär 20 minuter ska jag hämta upp tvätten, då ska allt vara klart.. Änterligen<- fult ord.
Kollade för många gånger på det, fick precis hem vänsterpartiets röst tjosan, hm!

Ja, idag är en sån där dag när man inte har någonting att göra, skriva eller säga.
Jag sitter bara här i min gubbes kalsonger och spelar, röker gör jag ju inte heller.
Så vad ska man göra en dag som denna?


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

ha en finfin dag :)

2010-09-09 @ 12:56:35
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0