Rensat blogglistan.

Borde egentligen duscha och gå och äta lunch nu.
Men istället så börjar jag spela, för det är så mycket roligare.

Har rensat min blogglista också, så har verkligen inga skitbloggar kvar, så skönt att slippa se fula outfitsbilder, runkiga cambilder och folk som inte kan skriva en sammanhängande text.
Nog om det.
Sökte ytterligare ett jobb igår, får se om de svarar, vaktar både mail, post och telefon för fullt.
Ska ner till posten och hämta ut ett paket + skicka iväg ett.
Sen väntar jag på pengar från en kund också, det börjar gå bra nu :)

Ja, jag somnade som en stock igår efter kolmården, man blev verkligen helt slut.

Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att det går bra för dig :)

Ja har legat sjuk hela helgen så är lite avis på dig ><

Men en bra nyhet, de är min fjärde rökfria dag idag :D



Hoppas allt är bra annars

2010-09-06 @ 13:31:48
Postat av: Sara

Yess det var jag, du gissade alldeles rätt ;)

Jag känner mig duktigt faktiskt. tog visserligen några bloss i lördags men de smakade bajs :P



Känner inte något riktigt sug heller men de har bar gått fyra dagar som sagt.. hoppas ja klarar det.

2010-09-06 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0