Någonting som gör mig frustrerad.



Vaknade i morse, klickade in mig på denna.
Just för att jag vill se människorna lida riktigt ordentligt.
Djuren som vi håller på med är oftast väldigt tolleranta.
I detta fall var en hel jävla stad där och provoserade tjuren.
Och vad tror ni händer? Jo, han börjar kämpa för sitt liv.
J*vla f*tt människor! Grymma som, jag vet inte vad.

Sen står det att folket fortsätter att provosera, trotts att folk dör mitt framför deras ögon.
Det skriker bara FEL FEL FEL i mitt huvud.
Jag vill egentligen inte se det, men någonting i min kropp säger att jag inte ska blunda för verkligheten.
I slutet av filmen tar dem slut på tjurens lidande, tror jag.
Han ligger ned och de drar i honom.
Jag hoppas att det tog slut där.
För det där är sjukt, riktigt j*vla sjukt!

Så min fråga till er är.
Varför reagerade man så himla starkt på förintelsen, alltså det hitler gjorde.
Men inte djurplågeri? Det är ju samma sak.
Kan ni disskutera?


Kommentarer
Postat av: Marra (Nord)

Människor är nått fruktansvärt grymma. Det värsta som finns är människor som ger sej på de som inte kan försvara sej själva, alltså djur & barn. Just det där med tjurfäktning förstår jag mig inte på!

2010-09-29 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0