Måste skynda mig !

Har precis gjort om mina naglar, de blev som kaksmulor igår, hade gjort dem jätte fint så blev det bara sk*t iallafall. Sånt suger.
Nu har jag iallafall gjort om dem, ska sätta på topcoat snart, måste göra mig i ordning och klä på mig också.
Vi ska åka till Nova och fira henne, hon fyllde tre i torsdags :)
Grattis på henne, gullungen. Självklart ska vi hälsa på Hemi, bror och hans fru också.

Igår åt vi kräftor, jag drack inte eftersom jag ska köra idag, marcus drack lite grann.
Så vi var hemma vid tio, och jag var sjukt trött.
Men jag kunde inte somna när jag väl kom hem och låg i sängen.
Stört.
Nej nu måste jag verkligen skynda mig.
Puss


Kommentarer
Postat av: Klara Hellström ♥

Fin blogg :)

2010-09-04 @ 12:25:40
URL: http://klarahellstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0