Litet resultat.

Efter två misslyckade omgångar(när jag följde anvisningarna som man fick med)
så gjorde jag som jag själv skulle tycka var bäst, vilket som gav resultat också, men är inte helt nöjd än.
Har bara skena till överkäken, tyvärr.
skulle behöva till under också, för den är inte speciellt snygg.
Iallafall så har jag inte fått in snitsen på hörntänderna eller på mina små inåtväxande små j*vlar, de bredvid framtänderna.
En sak är iallafall säker, att när jag får riktigt bra med pengar så ska jag fixa till mina tänder, slipa, dra ut, ändra och greja. Men tandläkaren vill ju inte hjälpa mig nu, ni kanske ser på underkäken hur de ser ut?
De skiter i att jag har ont och säger att jag behöver dra ut tänder, men de säger att ja ginte alls har ont.
Struntsamma, här är resultatbilder, efter en lyckad färgning.


Ser ni hur mycket skavanker det är på mina tänder?
Ena framtanden har t.o.m gått av !


Kommentarer
Postat av: frida

ojämna tänder!

2010-09-03 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0