Kom precis hem.

Nu är jag äntligen hemma, gud så skönt det ska bli att lägga sig i sängen.
Har kollat på film hos Älsklingens föräldrar och Andreas, runken dök förbi ett tag också.
Sen var vi borta hos Lillis och hälsade på honom och Tobbe.

Hm, ja. Annars har jag inte gjort mycket mer, har svarat på alla mina söta läsare också precis ♥
Det är så roligt att ni väljer att följa mig :)

Sen är det roligt med nyfikna människor, har skällt på några på facebook, såg att några kommenterat här, har dock inte godkänt alla då en del är liiiiite för privata ;)
Nicke nyfiken, är det ni det?


Kommentarer
Postat av: zofie

fin blogg, allt bra?:)

2010-09-19 @ 13:28:25
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0