K*k sugar h*lvetes j*vla piss dag!

Att jag ens steg upp i morse.
Jag är så j*vla förbannad, det är helt j*vla sjukt alltså!
Allting går bara åt helvete.
Socialen verkar neka mig, trotts att jag inte har pengar till mat, hyra eller bensin.
Hjärtat mitt får betala allt, det är inte rättvist - jag får en sån j*vla ångest över det.
Sen på allt så tycker de att han är försörjningsansvarig, vilket j*vla påhitt.
Jag har ju inte ens pengar så jag kan åka buss in till arbetsförmedlingen, är det så här vi vill att Sverige ska vara?
Är det så? Fyfan jag önskar att jag inte ens blev född.
J*vla piss homodag.

Aldrig ska jag duga till ett j*vla skit.
Städa, diska och suga kuk kanske.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !


Kommentarer
Postat av: Tessan

Eftersom att du bor ihop med din pojkvän,så anser soc att han är försörjningsskyldig. Har du prövat f-kassan. Soc kommer du inte långt med! Möjligen om du bodde själv.

2010-09-23 @ 14:11:21
Postat av: truecolorsofbeauty

Ojoj låter inte bra :(

Hoppas verkligen det blir bättre! :/



/Lina

2010-09-24 @ 00:01:07
URL: http://truecolorsofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0