Inte speciellt stor..

Och har redan uppdaterat mer än Kissie idag, och jag tar inte betalt.
Men funderar på att göra det, då jag börjar få flera läsare.

Har inte alls gjort mycket idag, spelat och ätit lite.
Försöker sitta rakt i ryggen då jag fått sjukt ont på sista tiden, ska snart gå och borsta tänderna, klä på mig och sådär.

Ska till stallet när älsklingen slutar jobba, sen ska vi stanna och köpa köttfärs då det var slut igår, suck.
Sen ska jag köpa hårfärg, ser förj*vlig ut i håret, haha!
Men mitt hår har verkligen behövt denna vila, vilket är bra.
Men jag kanske ska färga håret med än ännu starkare produkt, jag vet inte ännu.
Vi får helt enkelt se.

Vad skulle ni läsare vilja läsa mer om?


Kommentarer
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

sv: Haha ja då får dom väl ännu mer skylla sig själva eftersom de kom försent. Vem personen nu var haha..

2010-09-28 @ 14:52:19
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/
Postat av: kajsa

jaja okej du hade nog rätt där. lite trög ibland men det vet du ju. :D

2010-09-28 @ 16:20:04
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0