God j*vla morgon!

Vaknar upp lagom irriterad idag, F*CK !

Skrev nämligen med en tjej igår angående ett linne som jag tänkte köpa,
alla i hela världen vet också att ett linne väger mellan 100-200 gram.
Det betyder alltså att frakten skulle bli runt 20 kronor.

Och hon kommer till mig och säger att det skulle bli 50 kronor, haha, vilket jävla skämt!
Då frågar jag henne om hon har någon aning om vad frakten går på eller om hon bara chansar.
Då fick jag svaret: Jag har inte brytt mig så mycket, jag vill bara bli av med det.

Men hallå? Man ska ju inte betala överpris i frakt för att hon sedan ska kunna tjäna på det.
SUCK.

Varför säljer man grejer när man inte ens vet vad saker och ting kostar? Trodde man kollade upp sånt innan.
Ja, mig går det inte att lura iallafall, nej fy f*n heller.

sånt irriterar mig verkligen!

Och inte nog med det, sen skriver hon att en annan förmodligen är köpare, när JAG var först med allting, åååh.
Som att någon i affären håller i en jacka, sen kommer någon annan, tar den och köper den.


Här är bloggen, lagom censurerad.

Har ni varit med om något sådant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0