Extremez tävling är avslutad.

Wiho, jag vann tävlingen på Facebook, en del behövde inte ens göra något.
En del hade bara gemensamma vänner och en del kämpade, man kände sig dock inte lika speciell när det blev 40 vinnare istället för 5, som det var från början.
Iallafall så stod jag högst upp på listan och hade fått ihop 191 vänner till dem.
Här är vinnarlistan, alla de understukna är vänner till mig.


Så, visst det var ju roligt. Det blev piercingsmycken för ett värdeutav 1200 kronor.
känner ni att ni inte vill ha dem så ge dem gärna till mig >.<


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Du mailade mig om en klänning från Gina tricot, fortf intresserad? Du kan maila mig på [email protected]

2010-09-03 @ 14:26:42
URL: http://felindas.blogg.se/yellow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0