En provfjortis med ritplattan.

Prövade nya ritplattan, då Nord ligger nere pga. update, ska bli spännande när det är klart.
Gjorde en söt liten fjortis med jätte burr, som inte har några ögonfransar ser jag nu. HAHA.
Dessutom så fick jag inte till underkroppen, så hon fick ingen helt enkelt.
Sen ser ni min dösnygga krusidull till signatur ;)
Hon tog kanske 15 minuter att göra, mest för att jag råkade spara flera gånger, så då fick jag ta om färgerna och fylla i plutt för plutt -.-


Hah, jag tycker hon är charmig.
Första gången jag försöker rita med plattan, så antar att man får vara nöjd.
Vilka fula händer hon fick då :O
Skit samma, övning ger färdighet >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0