Blog awards.

Kom igne nu slapptaskar, fråga mig saker via mitt bloggsvar, längtar till att få använda det, iiiih :D
Vaknade för två timmar sedan, har läst bloggar och ätit fram tills nu.
Så nu ska jag starta spelet, kolla om jag får några bonusar och ja, inte vet jag.

Har äntligen hittat en väska, som jag har beställt. Men jag vet inte om jag blir nöjd.
Det återstår att se.

Det har även varit blog awards i helgen, var du där & vad tyckte du?
Jag ville inte, dessutom förstod jag att det skulle bli "dåligt" så nej, det var inget för mig.
Sen var det ju nästan inga som jag hade en aning om vilka de var som var nominerade, vilket var helt sjukt.
Sen vann 17 år och trebarnsmama, som inspiratör!
Vad fan hände där? Hon är säkert jätte snäll och trevlig.
Men nej, hon kanske är en bra bloggerska, men fan ingen bra inspiratör, tycker jag.
Nu kanske 14 åringar sätter igång och producera små barn och tro att de klarar av det, bara för att hon gör det.
Sen kan man ju vända på det och se det såhär: Det är ju bra att hon visar att man kan lyckas, även fast man är så ung.
Men nej, så tänker kanske 10% utav befolkningen.
Och jag är en utav dem, vilken del är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0