Shoppingsug.

Fick ett sjukt shoppingsug precis, så då tänkte jag klicka hem ett par kilklackar.. men de visade sig ha 16 cm klack(!) Fattar ni hur lång jag blir då? Typ 186 liksom, helt sjukt.
Så de fick tyvärr gå bort, fast jag suktat efter ett par sådana sjukt länge.
De är så snygga, men jag kan inte se ut som en jätte brevid Marcus.
Haha, ja ni kan ju tänka er, han är faktiskt litelite kortare än mig.

Då jag haft fullt upp ett tag så har jag iallafall försökt lägga upp ett inlägg om dagen.
Idag kom ett paket, som jag glömde fota kom jag på nu.
Var ett linne, blev sådär nöjd.
Såg inte riktigt ut som väntat, menmen.
Så bjöd jag hem fyra grejer igår + en till idag.

Så.. tänkte att skor är ju alltid bra att har. Am I right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0