Precis hemkommen.

Kom precis hem, är helt slut i kroppen.
Ska bara duscha, sen börja med maten och sen blire fredagsmys med hjärtat.
Finns inga ord i världen som kan beskriva hur lycklig jag är med honom - puss på dig!

Gick superduper att rida king idag, första gången han blev svettig - en milstolpe nådd!
Klättrade lite i skogen och sen red bort till kossorna, gick tillochmed igenom halförrådet idag(!) och in i duchen.. Fast vi backade in :P

Sen red jag Nappe, krakus - 20år och rädd för allt. Idag iallafall, stegrade sig typ 5-6 ggr.
Men det blev hårt mot hårt, så jag vann till slut.
Han blev också svettig, dock så kommer de snart flytta.
Men vi gjorde en deal, om honom.
Hämtar hon mig, rider jag honom, så hoppas verkligen att det kan funka.
Vill liksom inte bara skiljas från allt hela tiden.
Men annars funkade det super.

Måste slänga in min låt i itunes och duscha nu.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Jaså?! Har dock bara hemma nagellacksborttagning MED aceton, funkar det med?



http://dayswithjen.blogg.se/bloppis

2010-11-14 @ 20:17:50
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0