Osis dust it har räddat mig!

Ska iväg på undersökning, och då måste man ju vara ren.
Meen mitt hår var smutsigt, och det skulle
1. aldrig hinna torka tills jag skulle gå = Is i håret.
2. Jag måste tvätta håret ikväll igen - ni som följt mig vet att jag inte kan tvätta håret varje dag.

Så.. Vad skulle jag göra? Jag kunde ju liksom inte tvätta håret, men så skulle jag försöka se good lookin ut med skitit och ofärgat hår, hur fan lyckas man då?
Först slängde jag upp håret i en seriöst toffs, kände mig bara så hemskt äcklig.
Så tänkte precis hoppa in i duschen när jag hörde Vanitas röst i huvudet som sa "Jag plattar alltid luggen åt sidan"
Då tänkte jag, fan jag kör på snelugg. Och nu sitter jag med en snygg toffs och skitigt hår, rena öron och nytvättad kropp.
Dessutom vräkte jag i Dust it i håret, ni vet väl att det funkar som torrschampo också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0