Min fot har somnat.

Ja, och det är så j*vla äckligt och obehagligt.
Men känner sig helt kraftlös.
I helgen så har det varit fullfart igen, mina föräldrar träffade Marcus föräldrar för första gången, de tyckte att det var dags efter sådär 10 månader, men det gick bra.
Dessutom så jobbade jag till fem och skulle cykla hem, men min cykel hade punktering (!)
Så typiskt när man har bråttom, sen upp, fixa sig, iväg till stallet för att sen åka till Helene och Ola.

På lördagen var det middag hos Älsklingens Farmor och farfar, sen hämtade vi bilen, ölen och lite sånt.
Sen gjorde vi oss i ordning för vi skulle upp Till Ante och Alice.
Blev där en bra stund, sen så vi åkte till Donken och skulle käka, och där blev det tjaffs och grejer, så slutade med att jag och Älsklingen satt själv där och åkte med Älsklingens bror.
Har lite minnes luckor, men ja shit happens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0