Jobbade igår.

Var min första dag på jobbet igår, ska fortsätta min inskolning imorgon.
Det var faktiskt riktigt kul, kändes verkligen att man jobbade 8-17 faktiskt.
Sköna jobbarkompisar och hon som skolade in mig, vilken undervar människa!

I slutet så skulle vi göra rent brunnarna, gid det var riktigt äckligt. Höll på att spy.
Ni som inte vet vad jag sysslar med så är det kök och städ heter det.
Det första är disken, där måste man vara först eftersom det är då man lär sig att allting har sin egen plats och det är viktigt att det kommer i tid. Sen ska jag skolas in på andra "stationer" vart efter.
Riktigt kul faktiskt, hoppas att man kan få bli heltidare så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0