Grattis till mig

Allt gick super idag, jag fick jobbet.
Nu återstår det värsta - att klippa mina naglar, för jag får inte ha långa. Då det samlas massa bakterier under dem, sne piervingen i näsan får tas ut under jobbet, bort med alla smycken.
Hoppas bara att jag får ha den kvar i tungan, för den vägrar jag att ta ut.
För den växer igen, fort som attan.
Så säg grattis förfasiken!

Ska på en läkarkontroll och få mina papper från polisen, så de ser att jag inte är så farlig ;)
Sen är jag grön, grön för att börja tjäna pengar.
Nice som fan!

Tänker inte heller be om ursäkt för dålig update, jag har haft massor att göra.
Idag har jag mockat ur HELA lösdriften + fyllt på. Samt longerat två hästar, min egen och Nappe.
Ett stort as som jag ska hjälpa till att rida då jag är ute och rider min.
Så hade lite "lärde-känna-träning"

Så ja, mer update imorgon, då har jag Texas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0